23 januari 2012

Min födelsedag bland annat!

Hualigen, vad folk det kom på min födelsedag igår. Det var så kul och trevligt. Dagen innan så bakade vi semlor för fulla muggar och förberedde in i det sista.

Och jag fick så mycket fint! Bland annat dollar till kommande resor, en praktisk men snygg grön väska där jag får plats med allt det nödvändiga som dator o pärmar osv, parfym, måbrakitt, den underbara fotöljen i rosa som jag bloggat om tidigare, en fin elvisbok och mer.. Fotar senare så ni får se.

Vi åt semlor tills vi höll på att spricka, drack kaffe så vi var speedade till tusen. Grädde på moset så kommer syster min senare efter jobbet med 93 stycken minicupcakes från cupcakesthlm. Så ja, det var bara sätta igång att komma in i andra andningen och fortsätta trycka lite fler kalorier.

Med andra ord, födelsedagen var superkyckad! Tack alla som uppvaktade mig och grattade!

Nog om min födelsedag.. Hehe.. Idag har jag varit runt på mycket ärenden och uträttat det sista inför London vistelsen/mässan. Nu ska jag bara finna en lovande resväska som allt går ner i. Det blir ett nytt projekt.

Glöm inte att butiken är öppen alla dagar förutom söndagar. Välkomna!:) kramar på er//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar