1 maj 2012

Valborg

Den här helgen har varit skön, ja helt enkelt underbar på många sätt. Jag har varit iväg och inhandlat blommor och planterat och gjort fint på balkongen.

Även promenerat i nyckelviken, tittat på djuren och fikat gott med familjen och hunden.

Idag har vi spelat kubb, krocket, grillat spett och alla dess läckerheter, ätit världens godaste potatissallad med alla dess såser som tillbehör. Avslutade med glass ala mums.. En specialité, vaniljglass med mängder godis och gottigheter, krossad polka, daim, jordnötter, marsmallows, chokladsås, kolasås och mycket mer.. Mmmmm..

Kvällen avslutades med ölprovning i gott sällskap, när allt tillslut smakade samma sak så gav jag upp och gick hem! Summa summarum en fantastisk och underbar dag och helg.

Inte nog med det, beställde mig en sista minuten till Grekland med bästa kompisen inom kort, det ser jag fram emot.

Hoppas ni också haft en underbar dag och helg! :) vi kommer inom kort få mer fräscha nyheter som är påväg in i sortimentet. Jag tror ni kommer älska det! kram//Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar