2 juli 2012

Sommarstugan

Först vill jag börja med att påminna att webbshopen har fri frakt hela sommarn, och att Daisy Dapper butiken på Katarina bangata har öppet alla dagar i veckan.

Mån-fre kl.12-18
Lör kl.12-17
Sön kl.12-16

Välkomna!
I butiken träffar ni simone och Johanna som hjälper och ger er bästa service.

Jag Matilda och även Annette har just nu en sväng semester.

Jag befinner mig just nu mellan Sundsvall och Östersund, i lilla röda sommartorpet, närmare bestämt lite utanför Hammarstrand. Har hittills fixat och donat, vi har klippt gräset, plockat ängsblommor, tvättat, bakat kakor, gått lite på loppisar vilket det kommer bli mer utav, kanske det bästa och roligaste jag vet.

Här är ett bildregn från dessa två dagar som gått. Kram på er! /Matilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar